Наше бачення BTL

reklamin є рекламною агенцією у Львові, основним напрямком діяльності якої є розробка та реалізація усіх можливих маркетингових інструментів BTL у Львові, Західному регіоні та у будь-якому місті України. Хоча дотепер немає єдиної позиції у поділі різновидів BTL ми, аналізуючи як і світовий, так і український досвід, для зручності виділили наступні категорії структуризації наших можливостей. А саме:

Consumer marketing

  • Консультування у торгових точках ;
  • Акції «подарунок за покупку» ;
  • Семплінги розповсюдження, роздача зразків рекламних продуктів ;
  • Розповсюдження, роздача рекламних матеріалів (буклетів, листівок, «флаєрів») ;
  • Switch-selling (обмін продукції конкурента на рекламований продукт) ;
  • Cross-promotions ;
  • Дегустації у торгових точках Львова та інших містах України ;
  • Розробка та проведення програм лояльності (розіграші, лотереї та конкурси) ;
  • Промо-акції у ВНЗ та школах.

BTL

Trade marketing (Торговий маркетинг)

  • Таємний покупець
  • Аудит роздрібної торгівлі ;
  • Брендінг ;
  • Проведення розпродажу залишку товарів ;
  • Анкетування покупців.
  • Збільшення кількості представленого товару у торговій точці

Direct-marketing

  • Безадресна і адресна доставка рекламних матеріалів ;
  • Розповсюдження листівок, рекламних газет, кореспонденції по поштових скриньках ;
  • Контроль та моніторинг за безадресним, адресним розповсюдженням реклами ;
  • Розповсюдження рекламних матеріалів (хенгерів) на дверні ручки квартир
  • Розробка та підготовка адресної програми та карти розповсюдження ;
  • Доставка рекламних матеріалів, продукції по офісних центрах та юридичних адресах ;
  • Кур’єрська доставка.

Мерчандайзинг

  • Викладка та контроль наявності продукції в торговому ряді ;
  • Оформлення торгових точок, місць реалізації товару ;
  • Консультація продавців та менеджерів торгових залів/магазинів ;
  • Щотижневий моніторинг цін клієнта і конкурентів ;
  • Тренінги персоналу торгових точок ;
  • Підготовка мерчандайзерів для клієнта ;
  • Аудит мерчандайзингу ;
  • POS-матеріали, їх розміщення та контроль.

Event marketing

  • Презентація та демонстрація товару ;
  • Іміджеві акції ;
  • Конференції, семінари, фуршети, виставки ;
  • Корпоративні свята та урочисті події ;
  • Спонсорство ;
  • Флеш моб ;
  • Автомобільні пробіги та тест-драйви ;
  • Святкове відкриття та оформлення магазинів ;
  • Лотереї, розіграші та призові акції ;
  • Соціальні проекти.

POSM

  • Сувенірна продукція
  • Поліграфічні матеріали
  • Уніформа
  • Промо обладнання
  • Нестандартні концепти реклами та конструкції

Існує думка, що більшість із перелічених вище BTL-інструментів, можна проводити та організовувати без будь-яких професійних навиків. І подумаєте Ви, читаючи ці рядки, що істина у цих словах є. Проте ми схильні думати, що така позиція є далекою від правди і не відповідає дійсності. Яскравим підтвердженням цих слів є поява нових і нових компаній чи підрозділів, які пов’язують свою діяльність із уже відомими поняттями «промо», «промоутери», «роздача листівок», «поклейка плакатів» і цей перелік можна продовжувати далі. Проте, коли ми теоретично розуміємо той факт, що роздачу листівок може організувати будь-хто, то ефективність та контроль такої реалізації узяти на себе захоче не кожен, а особливо, якщо у нашому випадку BTL-акція у Львові, іншому місті в Україні чи кількох містах водночас вирізнятиметься масштабністю та чисельністю. Тому розуміючи це та працюючи над власними помилками минулого, ми постійно докладаємо максимум зусиль заради удосконалення наших можливостей , ідей та реалізацій сьогодення та майбутнього. Через це ми не позиціонуємо себе рекламною агенцією повного циклу, оскільки вважаємо, що краще займатись більш вузьким спрямуванням у рекламному просторі, виділяючи таким чином ефективність, дієвість та організованість нашого робочого процесу у сфері рекламних комунікацій BTL.

1 Comment

Leave a Comment

You must be logged in to post a comment.