Дегустація продукції (мінеральної води) для ТМ «Nabeglavi»

Рекламний проект: дегустація продукції (мінеральної води) для ТМ «Nabeglavi»

Механіка: дегустація, семплінг, промо акція, презентація

Регіон: Київ, Львів, Одеса, Донецьк, Луганськ

Завдання:

-          Підбір та підготовка хостес

-          Організація рекламних продуктів на місцях

-          Підвищення рівня поінформованості серед гостей концерту

У період з 23 по 29 жовтня 2011 року BTL агенція reklamin   долучилась до рекламного проекту та організувала дегустації, семплінги у місті Львові, Києві, Одесі, Донецьку та Луганську  для грузинської мінеральної води «Nabeglavi».    Протягом тижня осені на теренах України відбувся концертний тур всесвітньо відомого грузинського балету «Ерісіоні». Генеральним спонсором та партнером дійства  виступила ТМ «Nabeglavi», яка  провела безкоштовні дегустації  мінеральної води для гостей свята.

До рекламного проекту BTL у Львові, Києві, Одесі, Донецьку та Луганську були долучені дівчата модельної зовнішності (хостеси, моделі), на яких були покладені функції зустрічати у холах театрів, концертних залів, відвідувачів концертів.  Хостеси  здійснювали дегустації мінеральної води по кожному із вказаних міст протягом виступу грузинського балету «Ерісіоні». Персонал  працював перед, в перерві  і по завершенні виступу балету. По закінченні концерту було додатково проведено семплінг, у процесі якого кожен із відвідувачів отримав у подарунок мінеральну воду «Nabeglavi» та пам’ятний буклет про грузинський колектив.  Також для успішної реалізації проекту рекламна агенція reklamin провела набір хостес, кожна з яких була підготовлена супервайзерами та менеджерами проекту у кожному із перелічених міст.

Результати:

-          Хостеси та супервайзери reklamin окрім організації рекламної презентації, ще додали настрою та радості на обличчях гостей

-          Протягом промо акції (семплінг) було роздано кілька тисяч пляшок мінеральної води «Nabeglavi»

-          Підвищення рівня впізнавання, лояльності та популярності ТМ «Nabeglavi» серед потенційних покупців

-          BTL-агенція reklamin,  взявши на себе роль співорганізатора рекламного проекту для ТМ «Nabeglavi», успішно виконала покладені на неї функції та черговий раз стала ефективною комунікацією між споживацькою аудиторією та торговою маркою.

Comments are closed.