Мерчандайзинг

    Торговий аудитМерчандайзинг (мерчендайзинг, merchandising) – комплекс маркетингових заходів щодо розміщення та представленості товару з урахуванням рівня продажу та потоку покупців у магазині чи торговому залі. Сьогодні вже не є загадкою той факт, що навіть найпростіше переміщення продукції із одного на інше місце у торговій точці є успішним заходом для привернення уваги покупця, а отже росту покупок. У сучасному світі кожна торгова марка веде боротьбу за краще розташування свого продукту у торговому ряді чи полиці. І цей фактор часто стає вагомим і визначальним для досягнення успіху в очах клієнтів. Наш товар найкращий, а це означає, що наш продукт мають бачити усі і бачити так, щоб не було помітно в цей момент конкурентів. Заради такої ідеї великі бренди у торгових центрах  позиціонують себе на довжину усього ряду, таким чином демонструючи аудиторії свої лідерські позиції на ринку. Відповідні форми представленості змушують  концентрувати увагу покупця на власному товарі, не даючи можливості зайнятій людині здійснити більш ґрунтовний огляд певної групи продукції.

Завдання мерчандайзингу:

• Виділення у своєму сегменті серед конкурентів ;
• Залучення нових шляхів дистрибуції  та їх розвиток ;
• Збільшення представленості бренду у магазинах та торгових мережах ;
• Приріст продажів та числа прихильників торгової марки ;
• Контроль, моніторинг та представленість торгової марки у торгових точках.

Рекламна агенція reklamin для проведення мерчандайзингу реалізовує наступні механізми:

- Консультування продавців та менеджерів торгових залів/магазинівТоргова вткладка

- Викладка та контроль наявності продукції в торговому ряді

- Оформлення торгових точок, місць реалізації товару

- Щотижневий моніторинг цін клієнта і конкурентів

- Тренінги з персоналом торгових точок

- Підготовка мерчандайзерів для клієнта

- Аудит мерчандайзингу ;

- POS-матеріали, їх розміщення та контроль.

Переваги:

•    Приріст продажів певного товару ;

•    Збільшення рівня представленості у торгових точках ;

•    Виділення та впізнавання торгової марки серед конкурентів.

Мерчандайзинг став невід’ємним  засобом маркетингових стратегій у торгових війнах брендів. І така політика боротьби та відповідних заходів ведеться вже не лише серед гігантів ринку, а й менших гравців. Мерчандайзери стали незмінною ланкою усього плану маркетингової політики компаній, для яких правильність розташування власного товару є визначальним тепер не лише у Львові, Києві чи Донецьку, а й у менших містах України. У своє чергу рекламна BTL агенція reklamin проведе для Вас мерчандайзинг на найкращому рівні як у Львові, так і в інших містах країни. І для цього у нас є всі необхідні складові, а саме: мерчандайзери у Львові та інших містах Західного регіону та України, власні механіки проведення, досвід та бачення організації цього різновиду  BTL.

Comments are closed.