Blog

Пропозиція для event-агенцій та компаній

Свято у Львові Якщо Ви вже не знаєте, де провести свято, івент для постійного клієнта у Києві, тоді Вам потрібно їхати до нас у Львів. Ви собі задасте питання: «Для чого?» Тоді ми Вам відповідаємо: «У Львові найкращі на сьогодні можливості для проведення з’їздів, конференцій, team-building, інтерактивних заходів, історичних квестів. І якщо Ви хоча б раз були у Львові, то нам навіть не потрібно наводити аргументів на і так зрозумілий усім факт». У Львові Ви маєте гарну нагоду: •   Провести виїзний корпоративний відпочинок •   Згуртувати команду у неформальній обстановці       •   Зазирнути в історію, стати на мить частиною середньовіччя •   Взяти участь в інтерактивній грі на основі історичних подій   Якщо ж Ваш клієнт не хоче до Львова,...
Детальніше Comments are closed

Трохи більше тексту про нас

reklamin – команда фахових рекламістів, соціологів, маркетологів. Ми працюємо в різних галузях та напрямках сфери реклами. Основним напрямком нашої рекламної діяльності є BTL,  серед якого виділяємо  Event-marketing, direct marketing, trade marketing, consumer promotion.  Ми пропонуємо Вам увесь спектр послуг рекламних комунікацій  із області BTL, як у Львові, так і Західному регіоні, чи по усій Україні. За час роботи у сфері реклами, наша команда, або як часто ми її називаємо, сім’я  reklamin, реалізувала десятки регіональних проектів як у місті Львові, такі в інших обласних центрах та великих містах нашої країни. Тому ми з радістю реалізуємо будь-яку  ідею для Вас, із середовища «реклама», без якої важко собі уявити буття сучасного бізнесу , так і зрештою життя кожної людини, у  ХХІ столітті. На...
Детальніше Comments are closed

Наше бачення BTL

reklamin є рекламною агенцією у Львові, основним напрямком діяльності якої є розробка та реалізація усіх можливих маркетингових інструментів BTL у Львові, Західному регіоні та у будь-якому місті України. Хоча дотепер немає єдиної позиції у поділі різновидів BTL ми, аналізуючи як і світовий, так і український досвід, для зручності виділили наступні категорії структуризації наших можливостей. А саме: Consumer marketing Консультування у торгових точках ; Акції «подарунок за покупку» ; Семплінги розповсюдження, роздача зразків рекламних продуктів ; Розповсюдження, роздача рекламних матеріалів (буклетів, листівок, «флаєрів») ; Switch-selling (обмін продукції конкурента на рекламований продукт) ; Cross-promotions ; Дегустації у торгових точках Львова та інших містах України ; Розробка та проведення програм лояльності (розіграші, лотереї та конкурси) ; Промо-акції у ВНЗ та школах. Trade marketing...
Детальніше 1 comment
Page 1 of 212