Дегустації

   Дегустації (дегустации, tasting) – один із різновидів BTL,  метою якого є ознайомлення покупця із смаковими якостями та властивостями продукту, що є хорошим стимулюванням для підвищення рівня продажів товару. Як показує досвід,  проведення цього виду промоушн має позитивний вплив на кінцевого споживача, який отримує безкоштовну нагоду спробувати той чи інший продукт певної торгової марки. Дегустація  привертає велике число покупців за рахунок безоплатного смакування новим товаром. І попробувавши один раз, клієнт може вже собі не відмовити у покупці цього в майбутньому. Також великим плюсом такого різновиду реклами є той факт, що людина не ризикує витратити кошти на товар, який є новинкою на ринку. Дегустації використовують для просування нового продукту на ринок і є успішним доповненням до інших різновидів рекламних комунікацій. Зазвичай така промо-акція  проводиться у великих мережах супермаркетів, де на торгових площадках представлений тематичний  бренд,  який рекламується. Хоча, як показує практика, успішним мотиватором для покупки  небаченого товару до цього, є проведення дегустації на роздрібних чи гуртових ринках, які по результату дають часто вищий результат за промоцію цього ж у продукту у гіпермаркетах.

Копия Проведення_Дегустації_reklamin   

Переваги проведення дегустації:

- Привернення уваги потенційного покупця
- Стимулювання продажів безпосередньо із торгової точки
- Виділення бренду на фоні конкурента
- Діалог з клієнтом, ознайомлення його із новим товаром
- Ріст продажів за рахунок залучення споживача до участі у смакуванні товару
- Ця реклама є хорошим доповненням до інших маркетингових інструментів
- Споживач має можливість сам переконатись у якості товару, при тому не витрачаючи кошти
- Людина, яка спробує новий товар, стає хорошим інформатором для рекомендацій своїм колегам.

Копия Проведення Дегустації reklamin

Для проведення успішної дегустації, reklamin пропонує:

• Підготовлених комунікабельних промоутерів ;
• Організацію проекту та моніторинг торгових точок ;
• Промо-матеріали, промо-форма, рекламні матеріали та листівки ;
• Домовленості із торговими точками ;
• Розробка адресної програми ТТ ;
• Проведення дегустації у Львові, області, будь-яких містах Західного регіону та Україні.

Comments are closed.