Event для ЗАЗ «Кращий водій» у Львові

Рекламний проект: event для ЗАЗ «Кращий водій»

Механіка:  презентація, демонстрація, BTL, Event, дитяче свято

Регіон: Львів

Завдання:

-          Організація промоактивностей

-          Проведення дитячого свята.

-          Підготовка клоунів, промо та технічного персоналу.

-          Ігрова зона

Протягом літа 2012 року в Україні стартувало грандіозне автомобільне шоу від компанії ЗАЗ під назвою «Кращий водій в Україні». Кожен із бажаючих міг спробувати свої сили за кермом нового автомобіля Vida, зареєструвавшись на сайті, або випробувати себе  на тест-драйві.   Змагання відбувались у найбільших містах нашої країн. І звісно у цій акції, як і у будь-якій іншій масштабній рекламній чи маркетинговій кампанії, взяло  участь місто Львів, як ефективний майданчик для реалізації BTL, event та інших видів проектів.

Святкове дійство складалось із двох частин,  було розраховане як для найстаршого, так і наймолодшого  автолюбителя. Рекламна агенція “reklmin” у свою чергу долучилась до організації та проведення event дитячого свята у Львові. Сценарій відбувався наступним чином.   Дітей та батьків розважали найкращі клоуни, які влаштовували юним глядачам конкурси, вікторини та захоплюючі забави. Кожен із маленьких відвідувачів проекту «Кращий водій в Україні» не залишився поза увагою та отримував від головних героїв свята різноманітні подарунки, кульки та незабутні враження. Також на ігровій площадці були представлені дитячі автомобілі, на яких дітвора мали можливість випробувати свої сили у ролі водія. Окрасою свята став великий надувний замок, на якому кожен маленький гість свята зміг здійснити мандрівку лабіринтами, покататись на гірках та пострибати на батуті. Щоб додати прохолоди у гарячі дні літа та зробити день солодким,  усіх відвідувачів частували смачним морозивом.

Клоуни, дитячі автомобілі, надувний замок, велосипед з морозивом, клоуни, забавні ігри, надувні кульки принесли багато радості усім відвідувачам конкурсу у Львові та залишили незабутні спогади, хороший настрій на тривалий час.

Результати:

-          Проведення незабутнього свята

-          Укріплення позицій бренду та підтвердження статусу

-          Презентація нової марки автомобіля від ЗАЗ

-          Гарний настрій та незабутні враження від свята

-          Успішність проведення проміжного етапу конкурсу у Львові

Comments are closed.