Проведення промо-акції у Львові для мережі оптик Fiellmann

Рекламний проект:  проведення промо-акції у Львові для мережі оптик Fiellmann

Механіка: розповсюдження листівок, відкриття нового магазину

Регіон: Львів

Завдання:

  • Організація та контроль відкриття нового відділення
  • Інформатизація населення про ТМ та відкриття нової оптики у Львові
  • Стимулювання до відвідання оптики львів’янами

Протягом липня-серпня 2010 року  промоутери reklamin провели розповсюдження листівок у Львові. Приводом цього стало відкриття нового магазину оптики. Протягом передуючих днів появі нової оптики, рекламна агенція reklamin здійснила інформатизацію жителів та гостей про появу нового бренду у  нашому місті. Також силами reklamin було проведено контроль по оформленні магазину. Для наданню дійству святковості, до участі у промо-акції були долучені професійні ходулісти у Львові, що стали хорошою окрасою відкриття та концентрацією уваги пішоходів.

Результати:

-       Здійснено моніторинг та контроль як за роботою персоналу, так і самого оформлення відкриття

-       Підвищення уваги потенційних клієнтів до мережі оптик «Fiellmann»

-       Ріст числа відвідувачів та покупців нового магазину

Comments are closed.